Πρόκειται για δυο ταινίες που από την αρχή της ανακοίνωσης ότι θα έβγαιναν στις αίθουσες την ίδια μέρα (στην Αμερική) το ίντερνετ έκανε… «πάρτι» για το δίπολο που έμελλε να σημειώσει τεράστια εμπορική επιτυχία. Η κυκλοφορία του Oppenheimer του Κρίστοφερ Νόλαν και της Barbie της Γκρέτα Γκέργουιγκ ή αλλιώς το φαινόμενο «Barbenheimer» έδωσε αδιαμφισβήτητα πνοή στους κινηματογράφους. (περισσότερα…)
Στο δυναμικό τοπίο των δημοσίων σχέσεων (PR) και του μάρκετινγκ, ο στόχος της προσαρμογής με προορισμό την κορυφή είναι πρωταρχικής σημασίας. Με την ταχεία εξέλιξη των ψηφιακών μέσων και τον πολλαπλασιασμό των καναλιών πληροφόρησης, οι επαγγελματίες σε αυτούς τους τομείς είναι επιφορτισμένοι με τη διασφάλιση της τοποθέτησης του μηνύματός τους στο σωστό κοινό και στο κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας. Σε αυτό το σημείο ακριβώς έρχονται τα Media Monitoring και Analysis – καθοριστικοί παράγοντες ρύθμισης του παιχνιδιού της δημοσιότητας. (περισσότερα…)
Στην Clip News το team bonding αποτελεί βασικό πυλώνα της εταιρικής κουλτούρας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να εμπλουτίζεται μέσα από ποικίλες δράσεις. (περισσότερα…)
Την Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023 στελέχη της Clip News είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα άκρως ενδιαφέρον σεμινάριο σχετικά με το «People Management». (περισσότερα…)
Νερό. Το πιο πολύτιμο αγαθό γύρω από το οποίo έχει δημιουργηθεί μια βιομηχανία με brands που αξιοποιούν πολύτιμες φυσικές πηγές για να εμφιαλώσουν νερό με ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η «δίψα» μας για σχετική μελέτη οδήγησε στη digital consumer intelligence πλατφόρμα Brandwatch, στην οποία παρέχει πρόσβαση η Clip News, προκειμένου να εξετάσουμε data που προέρχονται από το online περιβάλλον (social media, news sites, blogs, forums) για ορισμένα brands εμφιαλωμένου νερού (Aqua Carpatica, Contrex, Αύρα, Βίκος, Διός, Evian, Ζαγόρι, Ζαρός, Θεόνη, Ιόλη, Κορπή, Μιτσικέλι, Πηγές Κωστηλάτας, Σέλι) για το διάστημα 01/01-31/05/23. (περισσότερα…)
Σε μια σημαντική πρωτοβουλία προχώρησε η Clip News ανταποκρινόμενη στη συνολική κοινωνική προσπάθεια για την κάλυψη αναγκών και την ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος. (περισσότερα…)
Η Clip News, στο πλαίσιο ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της, στηρίζει για ακόμη μια χρονιά χορηγικά την Ελληνική Εταιρία για τη Σκλήρυνση κατά Πλάκας (ΕΕΣΚΠ). (περισσότερα…)
Είναι το τμήμα που έχει ως πυρήνα τον άνθρωπο. Είναι το τμήμα που διαχειρίζεται τον κύκλο ζωής του κάθε εργαζόμενου στην Clip News -από τη συνέντευξη για μια θέση εργασίας, μέχρι ο,τιδήποτε σχετίζεται με τις εργασιακές ανάγκες του. Είναι το HR και τα άτομα που το απαρτίζουν το καθιστούν ένα από τα πιο «δυνατά» τμήματα της Clip News. (περισσότερα…)